Weekend i Warszawa

Hej på er fina läsare 😊

Jag skrivet detta inlägg från Warszawa. Vi kom hit igår jag och min kompis och ska vara kvar här fram till söndag. Än så länge gillar jag denna stad och dessutom har vädret varit toppen. Det finns mycket sevärdheter och staden är en mix av nya skyskrapor och gamla byggnader från andra världskriget. 




Vi har hunnit gå runt i staden, åka sightseeingbana, gå runt i olika gallerior och äta på en del restauranger. Priserna här är ganska bra om man jämför med Sverige, speciellt när det kommer till mat och dryck. När det gäller shopping så är det lite billigare men inte i alla butiken. Mest märker man skillnad på priserna i de polska butikerna. Fyndade lite saker som jag ska fota och skriva ett inlägg om när jag kommer hem. 


Ha nu en underbar kväll så hörs vi snart igen 🤘🏼










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It's me Inez

Välkommen till min blogg. Va roligt att ni har hittat hit. Mitt namn är Inez. Jag är en 32 årig förskollärare. Jag bor ihop med min man och min hund. Denna blogg kommer att handla om olika ämnen som intresserar mig och samtidigt kan vara roligt för er läsare att få veta. Det kommer att vara en allmän blogg för att hålla variationen i blogginläggen. Hoppas att ni kommer att tycka om min blogg och vill komma tillbaka hit 🤘🏼😊

RSS 2.0