Var tar tiden vägen?

Hej alla fina läsare 😊

Nä nu var det verkligen länge sen jag skrev något här på bloggen. Det beror på två saker, tiden räcker inte till och idétorka.

Den senaste veckan har mitt schema varit späckat och när jag väl har fått en stund för mig själv har jag valt att just va för mig själv. Det känns som om jag är runt folk hela tiden och vill helst av allt ta vara på de få stunderna som jag kan vara för mig själv. Men jag älskar ju att skriva här på bloggen och vill inte att det ska bli en vana att det är tomt här i flera dagar. Den andra orsaken som jag nämnde är att ibland kan jag inte komma på vad jag ska skriva om, jag vill inte att det ska finnas massa blogginlägg som bara beskriver vad jag har gjort under dagen. Jag vill lyfta upp intressanta och viktiga ämnen. Det finns också en begränsning i mitt skrivande, det får inte vara avslöjande eller på något sätt dömande. Jag jobbar med så många olika personer hela tiden och när jag skriver om en händelse som jag har varit med om på jobbet måste jag vara noga med hur jag uttrycker mig här på bloggen och att vem som helst kan läsa den. Denna anpassning gör det också svårare för mig att välja ämne och jag måste komma något att skriva om på ett allmänt sätt. 

Det finns också en orsak som kanske finns i mitt undermedvetna och det är responsen från er läsare. Jag ser att ni är inne, vissa av er gillar mina inlägg men jag får ingen feed-back genom kommentarer. Hur ska jag veta om det jag skriver är intressant för er eller inte? Eller om det är något särskilt ni vill att jag skriva om? Eller om ni ens gillar mitt blogg? Det är jätte svårt att veta ovj kan bli omotiverade för mig att skriva kan jag vara ärlig att säga. 

Jag har iaf planerat att skriva ett djupt inlägg om mig själv som jag ska försöka få upp på bloggen snart, stay tuned 👍🏼
 
Önskar er en underbar söndag och vi hörs snart igen 🤘🏼



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It's me Inez

Välkommen till min blogg. Va roligt att ni har hittat hit. Mitt namn är Inez. Jag är en 32 årig förskollärare. Jag bor ihop med min man och min hund. Denna blogg kommer att handla om olika ämnen som intresserar mig och samtidigt kan vara roligt för er läsare att få veta. Det kommer att vara en allmän blogg för att hålla variationen i blogginläggen. Hoppas att ni kommer att tycka om min blogg och vill komma tillbaka hit 🤘🏼😊

RSS 2.0