Planering...

Hej alla fina läsare! Hoppas att ni har haft bra i regnet hehe

Som en fortsättning på tidigare inlägg ska jag skriva om starten på terminen. Det är mycket som ska göras för att grundverksamheten ska vara bra. Vi hade planeringsdag med jobbet igår och det känns som om det är enda gången man hinner sätta sig ner och reflektera tillsammans. Och eftersom jag är borta 2 dagar så känner jag att jag ligger efter, då är det viktigt att mina kollegor uppdaterar mig om de dagarna. Därför skissade vi på en bra och ganska detaljerad planering för att detta ska funka.

Det är mycket krav som vi förskollärare har på oss och speciellt nu när nya läroplanen för förskolan har kommit ut. Tur att den inte ska börja gälla förrän i juli nästa år, så att man hinner implementera den i verksamheten. Vi ska även dokumentera oftare än vi har gjort tidigare för att se tydligt hur verksamheten utvecklas. Jag är rätt så besviken på vårterminen. Kände mig oengagerad och saknade motivation. Men nu ska det ske en förändring och jag ser framemot denna termin. 




Vi var i Hågelbyparken och det var så himla fint där. Gårdarna ute var sagolika och inredningen inne var vintage och härlig. Vi fotades förresten där på vår bröllopsdag hihi 


Min outfit igår som var anpassad till det regniga vädret

Önskar er en underbar lördag för det kommer jag att ha, mer om det kommer upp på bloggen senare so stay tuned 👌🏼 

Vi hörs snart igen 🤘🏼



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It's me Inez

Välkommen till min blogg. Va roligt att ni har hittat hit. Mitt namn är Inez. Jag är en 32 årig förskollärare. Jag bor ihop med min man och min hund. Denna blogg kommer att handla om olika ämnen som intresserar mig och samtidigt kan vara roligt för er läsare att få veta. Det kommer att vara en allmän blogg för att hålla variationen i blogginläggen. Hoppas att ni kommer att tycka om min blogg och vill komma tillbaka hit 🤘🏼😊

RSS 2.0