Mami ❤❤❤

Hej alla fina 😊

Det blev så sent igår så jag hann inte skriva inlägget jag lovade om. Igår fyllde min älskade mamma år. En sån kvinna hon är och som jag är otroligt stolt över att ha haft i mitt liv. Min mamma och jag har gått igenom mycket ihop och livets utmaningar har gjort vår relation starkare än någonsin. Hon är en kvinna jag ser upp till för att hon har verkligen gått igenom en hel del. Och för att vara en kvinna uppvuxen i Mellanöstern så är hon jävligt grym på att anpassa sig till ett nytt samhälle som bi lever i idag. Hon är också en jävligt rolig person och som älskar livet och som livet bjuder på. Allt jag gör för henne idag känns otillräckligt i jämförelse med vad hon har gjort för mig. Jag kände bara för att tillägna detta inlägg till min älskade mami ❤

Då ska jag berätta om gårdagens firande. Vi köpte ett halsband och ett par örhängen till henne i guld, då hon tycker om det haha. Vi bokade bord på Chili Masala för att vi har hört så mycket om den restaurangen, men jag var långt ifrån imponerad kan jag tyvärr säga. Stället var fullproppat men kändes mer som ett lunchställe än en fin middags restaurang. Det var tok för få servitörer med tanke på hur mycket folk det var. Och slutligen så var maten överskattad, den var helt enkelt helt okej. Vi brukar åka till Tre Indier när vi är sugna på indisk mat och där är jag super nöjd med ALLT. Så nästa gång åker vi dit istället. 


Vi beställde olika rätter och smakade av varandra 😋


Självklart ska man ha tårta när någon fyller år hihi 

Nu ska jag strax lägga mig efter en härlig helg. Önskar er en bra kommande vecka och vi hörs snart igen 🤘🏼




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It's me Inez

Välkommen till min blogg. Va roligt att ni har hittat hit. Mitt namn är Inez. Jag är en 32 årig förskollärare. Jag bor ihop med min man och min hund. Denna blogg kommer att handla om olika ämnen som intresserar mig och samtidigt kan vara roligt för er läsare att få veta. Det kommer att vara en allmän blogg för att hålla variationen i blogginläggen. Hoppas att ni kommer att tycka om min blogg och vill komma tillbaka hit 🤘🏼😊

RSS 2.0