Är helt kluven

Hej alla fina läsare 😊

Jag tänkte skriva ett inlägg om något jag inte har skrivit om tidigare men det är något jag har tänkt på mycket den senaste tiden, nämligen valet. Jag har aldrig tidigare varit så insatt men ändå vetat vad jag vill rösta på. Men i år har jag lyssnat på många debattörer och har aldrig varit lika kluven. Jag vet att många har förtidsröstat men jag har inte gjort det än mest för att jag inte har bestämt mig än. Och imorgon är valdagen här och då är det dags att ta sista beslutet, så jag får ta en sista funderare. Jag var inne på SVT's valkompass för att se vilken direktion jag lutar mot och var chockad över resultatet, det var inte alls det resultat jag förväntade mig. 


Hur har ni gjort när bi har röstat eller ska rösta imorgon? Tänker ni på det som gynnar er eller tänker ni på alla andra också? Det är nog det som gör det hela så svårt tror jag. 

Önskar er en fortsatt bra dag och vi hörs snart igen 🤘🏼






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It's me Inez

Välkommen till min blogg. Va roligt att ni har hittat hit. Mitt namn är Inez. Jag är en 32 årig förskollärare. Jag bor ihop med min man och min hund. Denna blogg kommer att handla om olika ämnen som intresserar mig och samtidigt kan vara roligt för er läsare att få veta. Det kommer att vara en allmän blogg för att hålla variationen i blogginläggen. Hoppas att ni kommer att tycka om min blogg och vill komma tillbaka hit 🤘🏼😊

RSS 2.0