New in

Hej alla fina lĂ€sare 😊

Jag Ă€lskar att fynda hĂ€ftiga saker att köpa hem som gör sĂ„ stor skillnad för inredningen. Bilderna nedan visar det jag fyndade pĂ„ Dollar store och som fick plats i sovrummet. Jag tyckte om det indianska temat pĂ„ bĂ„da prylarna. 

Ovan ser ni en drömfĂ„ngarvariant som fick hĂ€nga ovanför sĂ€ngen. Denna kostade mig 40 kr 


HĂ€r ser ni en prydnadskudde som jag blev helt förĂ€lskad i, 2 st fick följa med hem. För bĂ„da kuddarna fick jag betala 100 kr, billigt tyckte jag 

Det finns en canvastavla som liknar kuddarna som jag funderar pĂ„ att köpa, den kostar bara 120 kr. Dessutom har jag slĂ€ngt bort tvĂ„ mattar som jag inte orkade ha kvar, sĂ„ till hösten behöver jag införskaffa mig en ny matta till sovrummet. Jag Ă€r ganska nöjd med omvandlingen hemma efter all rensning, kĂ€nns sĂ„ himla skönt. 

Jag önskar er en underbar dag och vi hörs snart igen đŸ€˜đŸŒ




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It's me Inez

VĂ€lkommen till min blogg. Va roligt att ni har hittat hit. Mitt namn Ă€r Inez. Jag Ă€r en 32 Ă„rig förskollĂ€rare. Jag bor ihop med min man och min hund. Denna blogg kommer att handla om olika Ă€mnen som intresserar mig och samtidigt kan vara roligt för er lĂ€sare att fĂ„ veta. Det kommer att vara en allmĂ€n blogg för att hĂ„lla variationen i blogginlĂ€ggen. Hoppas att ni kommer att tycka om min blogg och vill komma tillbaka hit đŸ€˜đŸŒđŸ˜Š

RSS 2.0