Mitt nya uppdrag

Hej alla glada läsare :)
 
Det är nu min andra dag på styrelsen för Lärarförbundet. Än så länge känns det jätte roligt och jag tror att det är rätt uppdrag för mig. Vi har varit på många skolbesök så här i början av terminen för att lyssna till medlemmarnas frågor och funderingar. Jag tycker att det är otroligt roligt att få träffa lärare från skolor och höra vilka frågor de har som jag inte har kännedom om när det kommer till förskolan. Jag har inte så stor erfarenhet från skolan och tycker att därför att det är spännande att se vilka likheter och skillnader som kan finnas. 
 
Men fortfarande känns allting väldigt nytt och jag håller på att smälta in all ny kunskap jag får här ifrån. Idag ska jag delta på mitt första styrelsemöte och känns kul. 
 
 
Så här ser min arbetsplats ut :)
 
 
Så här kan det se ut när vi har varit på besök på någon skola. Vi tar med informationsblad och lite roliga saker man kan ta med sig hem.
 
 
Min office outfit ;)
 
Jag önskar er alla en fortsatt bra dag och vi hörs snart igen 🤘
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It's me Inez

Välkommen till min blogg. Va roligt att ni har hittat hit. Mitt namn är Inez. Jag är en 32 årig förskollärare. Jag bor ihop med min man och min hund. Denna blogg kommer att handla om olika ämnen som intresserar mig och samtidigt kan vara roligt för er läsare att få veta. Det kommer att vara en allmän blogg för att hålla variationen i blogginläggen. Hoppas att ni kommer att tycka om min blogg och vill komma tillbaka hit 🤘🏼😊

RSS 2.0