Längtar sååååå mycket

Hej alla fina!

Hur mår ni och vad gör ni denna regniga eftermiddag. Det är ganska trist att man är inlåst hemma men samtidigt är det ganska skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt efter denna vecka känner jag. 

Jo nu är det så att jag har bokat en resa till Warszawa med min kompis och vi åker om en månad 😁. Jag åkte aldrig iväg utomlands i sommar så det ska bli så skönt att komma bort så här lagom när man har börjat jobba haha. Vi är borta i fyra dagar men det tror jag kan vara bra ändå. Det ska bli så kul att utforska ett nytt land och speciellt efter att man har hört så mycket om Polen. Har någon av er varit där eller känner ni nån som har varit där? Skulle vara jätte kul med tips från någon som har erfarenheter från att ha varit där. Jag skulle vilja få tips om shopping, restauranger och roliga ställen att gå till.


Vi har bokat rum på hotell Holiday Inn som ligger väldigt centralt i Warszawa.

Önskar er en underbar kväll och vi hörs snart igen 🤘🏼



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It's me Inez

Välkommen till min blogg. Va roligt att ni har hittat hit. Mitt namn är Inez. Jag är en 32 årig förskollärare. Jag bor ihop med min man och min hund. Denna blogg kommer att handla om olika ämnen som intresserar mig och samtidigt kan vara roligt för er läsare att få veta. Det kommer att vara en allmän blogg för att hålla variationen i blogginläggen. Hoppas att ni kommer att tycka om min blogg och vill komma tillbaka hit 🤘🏼😊

RSS 2.0