En tripp till Göteborg

Hej alla fina läsare! 

Jag vill börja med att berätta att jag var för trött för att skriva blogginlägget igår så idag skriver jag det istället. Vi åkte till en weekendresa till Göteborg då min man jobbar på vardagar. Vi valde att vänta med att åka fram till sista helgen på min semester så att jag är ordentligt utvilad när jag skulle börja jobba igen. Vi hade det helt underbart där och njöt av all egentid vi kunde få. Vi saknade självklart Keyla men det var också skönt att slippa alla vardagssysslor. Sams bror bor i Göteborg så vi träffade honom och hans fru. Vi valde att bo på Elite hotell där med. 






Hotellet var så himla fräscht och hade en väldigt bra placering, mitt på avenyn. Skönt att man kan gå nästan överallt och bo mitt i smeten. 





Självklart var vi på Liseberg för att det var år och dar sen jag var där sist. Vi hade det så mysigt där och njöt av vädret och stämningen där. Vi åkte inte några attraktioner för att det var så långa väntetider så vi valde att spela och käka haha. Vi kom med vinst och det var vi nöjda med. 





Det bästa med att åka på semester var maten haha. Vi slapp tänka på vad man är sugen på, vi gick längst gatorna och bara gick in där det kändes bra. 

Sammanfattningsvis skulle jag vilja säga att jag definitivt kommer att åka dit igen. Det var en blandning av London och Stockholm. Nattlivet är helt magiskt och människorna helt underbara. Jag kommer också att välja Elite hotell igen, de har jätte bra service och ligger bra till geografiskt. Jag har säkert missat en hel del i detta blogginlägg men känslan var obeskrivlig. 

Jag önskar alla en underbar dag och vi hörs snart igen 🤘🏼



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It's me Inez

Välkommen till min blogg. Va roligt att ni har hittat hit. Mitt namn är Inez. Jag är en 32 årig förskollärare. Jag bor ihop med min man och min hund. Denna blogg kommer att handla om olika ämnen som intresserar mig och samtidigt kan vara roligt för er läsare att få veta. Det kommer att vara en allmän blogg för att hålla variationen i blogginläggen. Hoppas att ni kommer att tycka om min blogg och vill komma tillbaka hit 🤘🏼😊

RSS 2.0