Det har redan gått 1 år.. .

Godmorgon alla fina läsare 😊

För exakt 1 år sen började jag jobba på min nuvarande arbetsplats som legitimerad förskollärare. Det känns som mer än ett år. Jag har utvecklats så mycket i min roll som förskollärare och fått möta massa utmaningar. Jag minns att jag var så nervös över hur jag skulle bete mig och kände mig plötsligt osäker i min roll, men det visade sig vara inga problem alls. Jag möttes av ett stöttande arbetslag och välkomnande barn. Självklart har det också varit tufft att jobba i ett område som har en sådan socioekonomisk situation men samtidigt är det familjärt occ trevligt att jobba här. Nu ett år senare har jag gått vidare till att vara en aktiv styrelsemedlem i Lärarförbundet som innebär att jag kommer att försvinna från förskolan 2 dagar i veckan. Jag börjar med det uppdraget nästa vecka och det känns återigen väldigt nervöst men också spännande. Jag hoppas innerligt att denna termin ska vara fylld med spännande utmaningar och ge mig ännu mer bagage i min ryggsäck. 


Jag ville bara reflektera lite om min allra första upplevelse som nyexad förskollärare 😊

Önskar er en underbar dag och vi hörs snart igen för sen 🤘🏼



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It's me Inez

Välkommen till min blogg. Va roligt att ni har hittat hit. Mitt namn är Inez. Jag är en 32 årig förskollärare. Jag bor ihop med min man och min hund. Denna blogg kommer att handla om olika ämnen som intresserar mig och samtidigt kan vara roligt för er läsare att få veta. Det kommer att vara en allmän blogg för att hålla variationen i blogginläggen. Hoppas att ni kommer att tycka om min blogg och vill komma tillbaka hit 🤘🏼😊

RSS 2.0