Är sommaren över?

Hej alla fina läsare 😊

En dag med regn och kallare temperatur och det känns redan som om sommaren är slut. Det har varit otroligt varmt men samtidigt så himla underbart. Jag kommer verkligen att sakna denna sommar och hur mycket jag hann utnyttja det fina vädret. Denna sommar har gett mig solbränna, en aktiv livsstil och en hel del underhållning. Jag hoppas iaf att vi ska få en fin sensommar och en mysig höst som man brukar fantisera om. Ni vet sån höst där det är fortfarande plusgrader och sol men samtidigt kan man ha på sig en mysig kappa och hatt. Vi får väl se vad vi får för väder men jag är iaf tacksam för att vi fick en sån underbar sommar 😍. 


Senaste bilden med en sommaroutfit ☀️


Hoppas på att kunna ha en sån outfit snart. Varm men ändå inte tillräckligt tråkig med vinterjacka 👌🏼

Jag önskar en mysig söndag kväll och vi hörs snart igen för sen 🤘🏼





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It's me Inez

Välkommen till min blogg. Va roligt att ni har hittat hit. Mitt namn är Inez. Jag är en 32 årig förskollärare. Jag bor ihop med min man och min hund. Denna blogg kommer att handla om olika ämnen som intresserar mig och samtidigt kan vara roligt för er läsare att få veta. Det kommer att vara en allmän blogg för att hålla variationen i blogginläggen. Hoppas att ni kommer att tycka om min blogg och vill komma tillbaka hit 🤘🏼😊

RSS 2.0